Nowa kampania reklamowa VTrip.pl
'Wyjątkowa gorąca oferta'- pod takim hasłem portal turystyczny VTrip.pl przeprowadza kampanię promującą oferty na Lato 2007.
Kreacje przygotowane pod tę akcję komunikują z jednej strony konkretne oferty wyjazdów oraz korzyści wynikające z wcześniejszego zakupu wyjazdów wakacyjnych.
Z drugiej natomiast ich autorzy postanowili poruszyć nasze zmysły i spowodować, byśmy mając za oknami biały krajobraz zatęsknili do gorącego lata. Do letnich wyjazdów kusi zatem śniada, zmysłowa, egzotyczna dziewczyna, a kolorystyka kreacji odzwierciedla barwy lata. Zastosowano w nich bowiem soczyste kolory – czerwienie, żółcie i lazurowy błękit. Całość dopełnia muzyka o ciepłym latynoskim brzmieniu.
To pierwsza multimedialna kreacja przygotowana dla portalu VTrip.pl. Połączenie obrazu z dźwiękiem ma na celu nie tylko uatrakcyjnienie form reklamowych, ale przede wszystkim wzmocnienie siły przekazu.
Kreacją kampanii reklamowej VTrip.pl zajęło się wewnętrzne studio portalu odpowiedzialne za wizerunek całej firmy.
W związku z trwającą kampanią "Wyjątkową gorąca oferta" uruchomiony został
w ramach portalu VTrip.pl specjalny podserwis: www.lato2007.vtrp.pl, na którym prezentowane są najciekawsze promocje letnich wyjazdów. Dodatkowo osoby zainteresowane mogą stąd pobrać do swoich telefonów komórkowych muzykę zastosowaną w kreacji, której odsłuchanie wprowadzać będzie w ciepły, wakacyjny klimat.
Kampania realizowana jest w Internecie na ponad 2 500 serwisach partnerskich oraz w wybranych mediach o charakterze zasięgowym, a także w tytułach prasowych.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa VTrip.pl