SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania marki Vigor

Rozpoczęła się emisja nowej reklamy marki Vigor, którego producentem jest US Pharmacia.

Cele komunikacyjne stojące przed kampanią marki VIGOR to m.in.: dalsze budowanie świadomości produktu, zbudowanie związku emocjonalnego konsumentek z marką.

Aby wypełnić cele komunikacyjne stojące przed nowym spotem zastosowano wyrazistą estetykę i dynamikę obrazu oraz muzyki. Film emanuje pozytywnymi emocjami, pokazano w nim scenki wzięte z życia, pełne energii, radości i witalności.
W spocie komunikowane są również racjonalne argumenty przekonujące do sięgnięcia po preparat. Bo przecież Vigor to zestaw ponad 30 witamin i minerałów, który kompleksowo dba o zdrowie.

Autorami pomysłu spotu są członkowie zespołu kreatywnego agencji Red 8 Communications Group. Spoty wyreżyserowała Joanna Rechnio.

Kampania została zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Starcom. Spoty są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych między innymi w: TVP, Polsat, TVN, TV4, TV Puls.

Dla marki VIGOR pracuje zespół Red8 Communications w składzie:
Zespół Account: Viola Stanisławska
Zespół kreatywny: Piotr Grzegorzewski; Jarek Goleniowski

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania marki Vigor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl