Nowa kampania marki Vigor
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy marki Vigor, którego producentem jest US Pharmacia.
Cele komunikacyjne stojące przed kampanią marki VIGOR to m.in.: dalsze budowanie świadomości produktu, zbudowanie związku emocjonalnego konsumentek z marką.
Aby wypełnić cele komunikacyjne stojące przed nowym spotem zastosowano wyrazistą estetykę i dynamikę obrazu oraz muzyki. Film emanuje pozytywnymi emocjami, pokazano w nim scenki wzięte z życia, pełne energii, radości i witalności.
W spocie komunikowane są również racjonalne argumenty przekonujące do sięgnięcia po preparat. Bo przecież Vigor to zestaw ponad 30 witamin i minerałów, który kompleksowo dba o zdrowie.
Autorami pomysłu spotu są członkowie zespołu kreatywnego agencji Red 8 Communications Group. Spoty wyreżyserowała Joanna Rechnio.
Kampania została zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Starcom. Spoty są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych między innymi w: TVP, Polsat, TVN, TV4, TV Puls.
Dla marki VIGOR pracuje zespół Red8 Communications w składzie:
Zespół Account: Viola Stanisławska
Zespół kreatywny: Piotr Grzegorzewski; Jarek Goleniowski
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania marki Vigor