Nordea Życie z Inifnity Group
Infinity Group podpisała umowę generalną z towarzystwem ubezpieczeń Nordea Życie
Współpraca obejmie realizację wszystkich działań związanych z marketingiem interaktywnym. Infinity Group w pierwszej kolejności zaprojektuje i wykona nowy serwis internetowy Nordea Życie. Na jego bazie będą rozwijane interaktywne narzędzia marketingowe, które mają wesprzeć kanał sprzedaży, a także rozwinąć komunikację Towarzystwa z klientami w kanale internetowym.
W ramach współpracy Infinity Group będzie też występować w roli doradcy w zakresie strategii komunikacji w Internecie i wykorzystania do tego celu niezbędnych narzędzi z zakresu marketingu interaktywnego oraz rozwiązań informatycznych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
"Rozwijanie szeroko pojętej komunikacji w Internecie jest jednym z elementów naszej strategii. Zamierzamy znaleźć się wśród towarzystw, które przodują w wykorzystaniu Internetu do celów komunikacyjnych, sprzedażowych i marketingowych. Poszukiwaliśmy agencji, która potrafiłaby aktywnie uczestniczyć w kreowaniu usług o takim charakterze. Zależy nam bowiem na tym, aby agencję traktować jak partnera, a nie jak wykonawcę. Wybraliśmy Infinity Group, ponieważ wyszła z inicjatywą, proponując nam wizję rozwoju kanału internetowego dla potrzeb komunikacji marketingowej oraz rozwiązania, które najlepiej trafiły w nasze oczekiwania." - powiedział Mieczysław Putkowski, dyrektor marketingu w Nordea Życie.
Rozwiązania informatyczne mają być szczególnie pomocne w obsłudze procesu prezentacji i sprzedaży polis ubezpieczeniowych przez Internet, gdzie konieczne jest zachowanie właściwego sprzężenia zwrotnego pomiędzy Towarzystwem a klientami.
Dołącz do dyskusji: Nordea Życie z Inifnity Group