Nivea pod znakiem "Pluszaków"
Od 2 listopada rusza ogólnopolska akcja promocyjna marki Nivea "Nagradzanie za turlanie". Akcję dla Beiersdorf-Lechia S.A. przygotowała TEQUILA\BTL GROUP.
Akcja przebiega w dwóch etapach. W dni powszednie w 100 hipermarketach w całej Polsce prowadzona jest animacja sprzedaży. Za zakup dowolnego kosmetyku Nivea powyżej 10 PLN, klient otrzymuje upominek - magnes na lodówkę. Drugi etap - "Nagradzanie za turlanie" dotyczy dni weekendowych. Od piątku do niedzieli każdy zakup powyżej 20 PLN nagradzany jest magnesem na lodówkę oraz dodatkowo rzutem kostką na planszę. Każde dodatkowe 10 PLN wydane na dowolne produkty Nivea, upoważnia do kolejnego rzutu, a tym samym zwiększa szansę zdobycia nagrody. Do wygrania są pluszowe maskotki Nivea oraz atrakcyjne kartki świąteczne. Dodatkowo w czasie trwania całej promocji Klient ma szansę wziąć udział w konkursie na najzabawniejszą nazwę dla Lwa Nivea. Nagrodą jest duży pluszowy Lew Nivea.
Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktów Nivea w okresie przedświątecznym oraz przekonanie konsumentów marek konkurencyjnych do zakupu produktów z rodziny Nivea.
O szczegółach akcji informują materiały POS (2 rodzaje ulotek, kupony promocyjne, standy, wooblery) przygotowane przez TEQUILA\BTL GROUP.
Osoby zaangażowane w projekt po stronie Agencji:
Sylwia Krzemińska Account Executive Ewa Gonia Field Marketing Director Mateusz Nowak Account Director Po stronie klienta: Ewelina Piszczorowicz Junior Trade Marketing Manager
Dołącz do dyskusji: Nivea pod znakiem "Pluszaków"