Niestandardowa reklama w Wirtualnej Polsce
Na stronie głównej Wirtualnej Polski ruszyła kolejna kampania reklamowa wykorzystująca niestandardowe możliwości oferowane przez technologię XHTML
Interakcja użytkownika z reklamą powoduje min. zmianę koloru tła strony w zależności od charakteru kreacji, jak również zmianę zawartości samej formy reklamowej. I tak gdy w reklamie mówi się o 'szatańskim temperamencie' samochodu, tło strony głównej zmienia się na kolor czerwony, a w przypadku podkreślania 'wzniosłego piękna' - na szlachetny błękit. Każdy unikalny użytkownik odwiedzający portal zobaczy pełną sekwencję przygotowanych kreacji składającą się z trzech kolejnych faz różniących się rodzajem zastosowanych form reklamowych.
"Zastosowanie technologii XHTML pozwala nam na pełniejsze wykorzystywanie możliwości systemu reklamowego WP - umieszczanie reklam w nietypowych miejscach, dodatkowe animacje oraz większy dynamizm przekazu.- mówi Rafał Kudriawcew Account Manager Biura Reklamy WP. Dodatkowo możemy je prezentować w taki sposób, aby nie przeszkadzały użytkownikom w normalnym korzystaniu z portalu, lecz stanowiły dla nich ciekawą niespodziankę".
Technologia XHTML umożliwia pełne wykorzystanie, na potrzeby przekazu reklamowego, budowy i kolorystyki strony. Daje możliwość optymalnego formatowania treści strony oraz zarządzania elementami reagującymi na dostępne w Internecie formy reklamowe bez ingerencji w kod serwisu. Zastosowanie XHTML-a pozwala reklamodawcom maksymalnie wykorzystać możliwości Internetu i jeszcze skuteczniej promować ich towary oraz usługi.
Kreacje przygotowała firma K2 Internet, natomiast planowaniem i zleceniem kampanii zajęła się agencja Media Contacts.
Inne
Dołącz do dyskusji: Niestandardowa reklama w Wirtualnej Polsce