Niestandardowa kampania Heyah
W kampanii marki Heyah logo TVN Turbo zamienia się w czerwoną łapę
Na antenie TVN turbo rozpoczęła się kampania marki Heyah. Niestandardowa kampania polega na przemienianiu się na ekranie logo TVN turbo w logo Heyah.
Zamieniająca się "łapka" będzie pojawiać się codziennie w wybranych programach do końca maja. Kampania wsparta jest również standardowym pakietem 250 spotów.
Jak czytamy w komunikacie Heyah zdecydowała się na wybór stacji TVN Turbo z kilku powodów. Najważniejszy z nich to wysoka korelacja grupy odbiorczej i profil tematyczny i dane dotyczące profilu widzów satcji TVN Turbo, którmi są głównie młodzi mężczyźni, z grupą dolecowych klientów do której Heyah kieruje swoją ofertę.
Kampanię przygotowała sekcja sprzedaży specjalnej i dział programowy TVN turbo.
Dołącz do dyskusji: Niestandardowa kampania Heyah