Niesłyszący klienci w kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej pod hasłem „Liczą się ludzie”, w której prezentuje m.in. usługi dla osób niesłyszących. Akcję przygotowały firmy Brain i Lowe Media.

Hasło „Liczą się ludzie” do swojej komunikacji marketingowej ING Bank Śląski wprowadził w październiku ub.r. W wizerunkowych spotach pokazywano osoby w różnym wieku i sytuacji życiowej opowiadające o swoich marzeniach i celach.
W ramach obecnej akcji oprócz tych reklam emitowany jest spot, w którym wypowiadają się osoby niesłyszące. Ma to promować udostępnioną przez ING Bank Śląski usługę Migam pozwalającą niesłyszącym swobodnie korzystać z oferty banku w jego oddziałach i serwisie internetowym.
Nowa odsłona kampanii jest realizowana od 4 października w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (spoty, reklamy display, aktywności w social media), na outdoorze (siatki wielkoformatowe, nośniki w komunikacji miejskiej w wybranych miastach) oraz w oddziałach ING Banku Śląskiego.
Kreacją reklam zajęła się agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Niesłyszący klienci w kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego (wideo)