NCBR szuka producenta filmów promocyjnych
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju prowadzi przetarg dotyczący produkcji filmów promocyjnych. Z wybraną firmą będzie pracować przez dwa lata.
Wybrana firma zajmie się produkcją filmu korporacyjnego NCBR, 14 videorozmów z ekspertami, 15 filmów promujących projekty współfinansowane przez NCBR, organizacją i realizacją 50 webinarów oraz adaptacją wszystkich materiałów do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Film korporacyjny ma być wizytówką NCBR, której celem jest promowanie marki i przedstawienie roli NCBR, szans jakie tworzy dla biznesu oraz pozytywnego wpływu na społeczeństwo (życie ludzi) i gospodarkę. Film ma podnieść rozpoznawalność marki NCBR, jako dynamicznej instytucji mającej w ofercie atrakcyjne programy wsparcia dla innowatorów.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 10 tys. zł wadium. Z wybraną firmą NCBR będzie pracować 2 lata.
Dołącz do dyskusji: NCBR szuka producenta filmów promocyjnych