NaTemat.pl w marcu: 300 tys. użytkowników, 5,7 mln odsłon. Teraz dział o modzie
W marcu br. NaTemat.pl odwiedziło 302 tys. użytkowników, czyli tylko 20 tys. więcej niż w II połowie lutego, a każdy z nich średnio spędził w serwisie prawie 50 minut. W najbliższym czasie na stronie pojawi się sekcja poświęcona modzie.
Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że uruchomiony 22 lutego br. serwis NaTemat.pl, należący do Tomasza Lisa i spółki NextWeb Media, do końca lutego odwiedziły 282 tys. użytkowników. Natomiast w całym marcu strona miała ich tylko 20 tys. więcej. W marcu witryna zanotowała też 5,7 mln odsłon i 375 tys. odsłon mobilnych. Przy czym osobna wersja serwisu na urządzenia przenośne została udostępniona dopiero na początku kwietnia (więcej na ten temat).
- Jesteśmy zadowoleni z tych wyników. Liczba realnych użytkowników jest wyższa niż estymowana przez nas w prognozie ruchu, a liczba odsłon nas bardzo cieszy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, redaktor naczelny NaTemat.pl. - Czas pobytu na stronie jest świetny i potwierdza nasze założenia: użytkownicy NaTemat.pl chcą czytać dłuższe niż gdzie indziej, unikalne teksty - dodaje.
>>> Megapanel z marca: YouTube i Facebook w górę, GG i Microsoft zyskują na zmianach
Odwiedzialność NaTemat.pl (Megapanel PBI/Gemius) | |||||
użytkownicy (real users) | odsłony krajowe ogółem | średni czas na użytkownika [godz:min:s] | zasięg wśród internautów | odsłony krajowe mobile | |
II 2012 | 282 732 | - | - | 1,47% | - |
III 2012 | 302 410 | 5 703 116 | 00:48:16 | 1,56% | 376 828 |
>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2012 roku
Mimo wszystko Megapanelowe statystyki NaTemat.pl są znacznie niższe niż dane udostępnione przez serwis po miesiącu działania. Według nich stronę odwiedziło w tym czasie ponad 760 tys. użytkowników, wykonując ok. 8 mln odsłon (zobacz szczegóły). Przy czym te dane pochodzą z Google Analytics i dotyczą unikalnych użytkowników, natomiast statystyki Megapanelu obejmują realnych użytkowników.
Tomasz Machała ujawnia, że redakcja NaTemat.pl pracuje nad uruchomieniem działu dotyczącego modzie. Jego twarzą będzie Marcin Różyc, znany dziennikarz specjalizujący się w tej tematyce.
- Udostępniliśmy pierwszy sponsorowany blog i pierwsze sekcje z patronami reklamowymi - mówi Machała. - Mamy duży plan rozwoju, który realizujemy - podkreśla.
Dołącz do dyskusji: NaTemat.pl w marcu: 300 tys. użytkowników, 5,7 mln odsłon. Teraz dział o modzie
Można z powodzeniem zanstalowaść parę programow-robotow, ktore będą klikać, że aż miło, aż do zawieszenia serwerow z przeciążenia ze stronami włącznie.
Lisie takie cuda tylko w 'Erze'...