Nat Geo Wild organizuje konkurs wiedzy o zwierzętach
Stacja Nat Geo Wild wystartowała z konkursem, w którym uczestnicy mogą sprawdzić swoją wiedzę o dzikich zwierzętach. Na najlepszych czeka egzotyczna wycieczka dla całej rodziny.
Zabawa została podzielona na 4 etapy, z których każdy trwa tydzień jest szansą dla uczestników na zdobycie punktów. Aby to zrobić, należy odpowiedzieć na pytanie dotyczące promowanego w danym tygodniu programu emitowanego na antenie stacji oraz zagrać w grę zręcznościową. Liczbę punktów można zwiększać również, zapraszając znajomych. Do rywalizacji można przystąpić w dowolnym momencie, z tym, że aby zwiększyć swoje szanse, należy przejść zaległe etapy. Formularz rejestracyjny jest dostępny na stronie http://natgeotv.com/pl/wildkonkurs.
Wspomniane programy, z którymi powiązany będzie konkurs, to premierowe produkcje na antenie Nat Geo Wild. W pierwszym tygodniu od 17 października, konkurs będzie dotyczył programu „W rezerwacie lwów”, który jest emitowany w piątki o godz. 19.00. W drugim tygodniu od 24 października, konkurs będzie dotyczył programu „Polowanie na wodne potwory”, który jest emitowany w środy o godz. 18.00. W kolejnym tygodniu rozpoczynającym się od 31 października, przedmiotem pytań konkursowych będzie program „Nocne podchody”, który jest emitowany również w środy o godz. 18.00. W ostatnim tygodniu od 7 listopada widzowie będę musieli wykazać się znajomością zagadnień z programu „Najeźdźcy”, który jest emitowany w czwartki o godz. 19.00.
Co tydzień uczestnicy mogą wygrać plecaki i gadżety, które trafią do osób z największą liczbą punktów zebranych przez ostatnie 7 dni. Na zakończenie konkursu zostanie wyłonionych 21. zwycięzców, którzy we wszystkich etapach konkursu uzbierali największą liczbę punktów. Nagroda główna to voucher wycieczkowy o wartości 15 tysięcy złotych na dowolną wycieczkę dla całej rodziny, a także aparaty fotograficzne, zegarki oraz gadżety.
Promocja konkursu obejmuje działania na kanałach Nat Geo Wild, National Geographic Channel, FOX i FOX Life oraz ich stronach internetowych, a także reklamy wideo w sieciach IDMnet i ARBO, banery w mediach społecznościowych i portalach branżowych oraz ekspozycję bannerów w komunikatorze Gadu-Gadu. Reklamy prasowe zaplanowano w tygodniku Wprost i magazynie National Geographic.
Dołącz do dyskusji: Nat Geo Wild organizuje konkurs wiedzy o zwierzętach