SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Naśladowanie'

Publicis przygotował kampanię reklamującą kawę zbożową Nestlé Caro.

Nestlé Caro to pyszna kawa zbożowa, dla całej rodziny, którą mogą pić nie tylko dorośli, ale także dzieci – taki przekaz niesie najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję reklamową Publicis dla firmy Nestlé Polska S.A.

Wprowadzenie marki na rynek wspiera 30-sekundowy film pod tytułem „Naśladowanie”.

       

„Chcieliśmy zbudować świadomość marki Nestlé Caro jako pysznej kawy zbożowej dla CAŁEJ rodziny, a nie tylko dla dorosłych. A śniadanie wydaje się być najbardziej naturalną sytuacją, w której cała rodzina może pić kawę zbożową” – powiedział Adam Miecznikowski, Group Account Director Publicis. 

Film reklamowy można zobaczyć już od poniedziałku w TVP, TVN, TVN7, Polsacie i Discovery.

     

Media zaplanował Mediaedge:cia.

Kampania – „Naśladowanie”

Klient: Nestlé Polska S.A.

Przedstawiciel klienta:

Monika Popławska - Beverages Division Director
Zbigniew Skarzyński - Marketing Manager
Bartosz Hasulak - Marketing Assistant

Agencja: Publicis

Client Service:
Adam Miecznikowski - Group Account Director
Magdalena Jakubiuk – Account Manager

Kreacja:
Magdalena Drozdowska – Art. Director
Katarzyna Kowalska – Senior Copywriter

Produkcja:
Producent – Aleksandra Kowalczyk
Studio Film - IT

Dom Mediowy: Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: 'Naśladowanie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl