Flirt.com i Sympatia na czele serwisów randkowych, eDarling i Fellow przyciągają najbardziej (TOP13)
Wśród platform randkowych zdecydowanie najwięcej użytkowników mają Flirt.com i Sympatia.pl. Natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów osiąga Fellow.pl.
W kwietniu br. serwis Flirt.com odwiedziło 1,09 mln realnych użytkowników, czyli 3,93 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 2,24 mln odsłon, a każdy korzystał z niej przeciętnie przez 82 sekundy - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Z kolei Sympatia.pl (należąca do Grupy Onet-RAS Polska) przy 1,05 mln użytkowników zanotowała 118,58 mln odsłon oraz godzinę, 42 minuty i 51 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Grupa Onet-RAS Polska jest też właścicielem platformy Kochaj.pl (do września ub.r. działającej pod marką Sympatiaplus.pl), która w kwietniu miała 596,1 tys. użytkowników, 2,87 mln odsłon oraz trzy minuty i 49 sekund.
Najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas spędzony przez użytkowników zanotowały eDarling.pl i skierowany do homoseksualistów Fellow.pl. Pierwszy przy 424,1 tys. użytkowników miał 119,39 mln odsłon oraz 3 godziny, 13 minut i 39 sekund średniego czasu korzystania, a drugi - przy 238,4 tys. użytkowników osiągnął 180,76 mln odsłon oraz 10 godzin i 44 sekundy średniego czasu korzystania.
W zestawieniu znalazły się trzy witryny pozycjonowane jako służące do umawiania się na seks randki. Lisa18.pl miała 89,2 tys. użytkowników i 193,7 tys. odsłon, S-klub.pl - 86 tys. użytkowników i 164,6 tys. odsłon, a Casualclub.com - 71,9 tys. użytkowników i 741,1 tys. odsłon.
Za to Przeznaczeni.pl, skierowani do osób z wartościami konserwatywnymi, przy 51,3 tys. użytkowników zanotowały 2,39 mln odsłon oraz 22 minuty i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.
Na komputerach zdecydowanym liderem zasięgowych jest Sympatia.pl - w kwietniu miała 730,6 tys. użytkowników (a także 50,93 mln odsłon oraz godzinę, 12 minut i 49 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego). Drugi w zestawieniu Flirt.com zanotował 494,3 tys. użytkowników.
Z kolei Fellow.pl przy 160,7 tys. odwiedzających miał aż 66,68 mln odsłon, a średni czas spędzony w serwisie przez internautę wyniósł 4 godziny, 6 minut i 16 sekund.
Na smartfonach i tabletach Flirt.com odwiedziło 632,7 tys. internautów, którzy wykonali tam 761,5 tys. odsłon i spędzili minimalnie mało czasu.
Sympatia.pl przy 451,7 tys. użytkowników zanotował 67,64 mln odsłon oraz 2 godziny i 58 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Natomiast eDarling.pl miał 266,4 tys. użytkowników, 114,76 mln odsłon oraz 4 godziny, 46 minut i 37 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę, a Fellow.pl - 80,8 tys. użytkowników, 114,08 mln odsłon oraz aż 21 godzin, 23 minuty i 25 sekund średniego czasu korzystania.
W skali roku zasięg Flirt.com zwiększył się pond pięciokrotnie - z 0,7 do 3,93 proc. Jednocześnie liczba odsłon witryny wzrosła o 871,3 tys. (czyli 63,6 proc.), za to średni czas korzystania z niej przez użytkownika zmalał aż o 87 proc.
Sympatia.pl zanotowała spadek zasięgu o 1,51 pkt proc. (28,6 proc. w dół) i o 21,67 mln odsłon (15,4 proc. w dół) oraz wzrost przeciętnego czasu korzystania o 13 minut i 28 sekund (15,1 proc. w górę). Natomiast Kochaj.pl przy zasięgu większym o 0,75 pkt proc. (54 proc. w górę). miało o 1,44 mln odsłon i 78 sekund średniego czasu korzystania mniej (to 33,4 i 25,4 proc. w dół) niż Sympatiaplus.pl rok wcześniej.
eDarling.pl osiągnęło wzrost zasięgu o 0,41 pkt proc. (czyli 36,6 proc). Liczba odsłon witryny zwiększyła się prawie siedmiokrotnie - z 17,15 do 119,39 mln, a średni czas korzystania z niej - ponad trzykrotnie (z 56 minut i 16 sekund do 3 godzin, 13 minut i 39 sekund).
Z kolei Fellow.pl przy wzroście zasięgu o 0,41 pkt proc. (czyli 91,1 proc.) zanotowało spadek liczby odsłon o 3,25 mln (1,8 proc.) oraz średniego czasu korzystania przez użytkownika o 27 minut i 30 sekund (4,4 proc.).
Dołącz do dyskusji: Flirt.com i Sympatia na czele serwisów randkowych, eDarling i Fellow przyciągają najbardziej (TOP13)