Format "Must be the music" wrócił na antenę Polsatu. Ilu widzów miała premiera?
Pierwszy odcinek reaktywowanego po latach programu „Must be the music” przyciągnął przed ekrany średnio 1,1 mln widzów – wynika z danych Nielsena. Polsat był liderem oglądalności w piątkowym wieczornym paśmie.

Muzyczne talent show, które wróciło na antenę Polsatu po niemal dziewięciu latach przerwy, emitowane jest w piątki o godzinie 19.55. Premiera 12. sezonu, która miała miejsce 7 marca br., zgromadziła przed telewizorami średnio 1,08 mln widzów.
W gronie wszystkich widzów Polsat zanotował 9,3 proc. udziału, a nieco więcej, bo 9,4 proc. w grupie wiekowej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Stacja Polsat w porze emisji programu “Must be the music” była liderem oglądalności w grupie wszystkich widzów.
Czytaj także: Polsat zmienił oprawę na wiosnę
W nowej edycji muzycznego programu Polsatu uczestników ocenia jury w składzie: Sebastian Karpiel-Bułecka lider zespołu Zakopower, piosenkarz Dawid Kwiatkowski, wokalistka Natalia Szroeder oraz raper i producent muzyczny Miłosz Borycki znany jako Miuosh. Program prowadzi Maciej Rock, gospodarz dawnych edycji "Must be the music", a tym razem towarzyszą mu Patrycja Kazadi i Adam Zdrójkowski.
Polsat przewidział dziesięć odcinków muzycznego talent show, spośród których trzy ostatnie: dwa półfinały i finał, będą emitowane na żywo. Produkcją programu na zlecenie stacji zajmuje się firma Endemol Shine Polska.
Program “Must be the music” był emitowany na antenie Polsatu w latach 2011- 2016. Za sprawą programu popularność zdobyli tacy artyści jak: zespoły Enej, LemOn, a także Kortez czy Kaśka Sochacka.
Dołącz do dyskusji: Format "Must be the music" wrócił na antenę Polsatu. Ilu widzów miała premiera?