SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Format "Must be the music" wrócił na antenę Polsatu. Ilu widzów miała premiera?

Pierwszy odcinek reaktywowanego po latach programu „Must be the music” przyciągnął przed ekrany średnio 1,1 mln widzów – wynika z danych Nielsena. Polsat był liderem oglądalności w piątkowym wieczornym paśmie.

mat.prasowe mat.prasowe

Muzyczne talent show, które wróciło na antenę Polsatu po niemal dziewięciu latach przerwy, emitowane jest w piątki o godzinie 19.55. Premiera 12. sezonu, która miała miejsce 7 marca br., zgromadziła przed telewizorami średnio 1,08 mln widzów. 

W gronie wszystkich widzów Polsat zanotował 9,3 proc. udziału, a nieco więcej, bo 9,4 proc. w grupie wiekowej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Stacja Polsat w porze emisji programu “Must be the music” była liderem oglądalności w grupie wszystkich widzów. 

Czytaj także: Polsat zmienił oprawę na wiosnę

W nowej edycji muzycznego programu Polsatu uczestników ocenia jury w składzie: Sebastian Karpiel-Bułecka lider zespołu Zakopower, piosenkarz Dawid Kwiatkowski, wokalistka Natalia Szroeder oraz raper i producent muzyczny Miłosz Borycki znany jako Miuosh. Program prowadzi Maciej Rock, gospodarz dawnych edycji "Must be the music", a tym razem towarzyszą mu Patrycja Kazadi i Adam Zdrójkowski. 

Polsat przewidział dziesięć odcinków muzycznego talent show, spośród których trzy ostatnie: dwa półfinały i finał, będą emitowane na żywo. Produkcją programu na zlecenie stacji zajmuje się firma Endemol Shine Polska. 

Program “Must be the music” był emitowany na antenie Polsatu w latach 2011- 2016. Za sprawą programu popularność zdobyli tacy artyści jak: zespoły Enej, LemOn, a także Kortez czy Kaśka Sochacka. 

Dołącz do dyskusji: Format "Must be the music" wrócił na antenę Polsatu. Ilu widzów miała premiera?

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bogdan
No i jak na pierwszy cieply marcowy weekend, to ladny wynik:)))
7 18
odpowiedź
User
Siemaszko
Internet PŁONIE po 1 odcinku taki wpis widzialam. Czy to przyciagnie widzow do 2 odcinka?
1 4
odpowiedź
User
MBTM fan
Przede wszystkim brakowalo na rynku programu dla wszystkich, a nie tylko solisci i solistki. Emocje sa, lzy sa, humor jest, kontrowersje tez. O to chodzi..
7 17
odpowiedź