Multikino wprowadza reklamy 3D digital signage
W kinach Multikino pojawią się reklamy 3D digital signage, które będzie można oglądać bez specjalnych okularów. Sieć wprowadza je we współpracy z firmami Animade i Tridelity Display Solution GmbH.
Reklamy 3D digital signage będą wyświetlane w holach wybranych kin sieci Multikino. Na specjalnych monitorach 3D pojawią się zarówno trailery filmów, spoty różnych produktów, jak i trójwymiarowe plansze reklamowe. Dzięki autostereoskopowej technologii tych ekranów wszystkie materiały 3D można będzie na nich oglądać bez konieczności zakładania specjalnych okularów. Monitory zostały opracowane i opatentowane przez niemiecką firmę Tridelity Display Solution GmbH, natomiast przy ich wykorzystaniu w swojej sieci Multikino współpracuje z firmą Animade.
Reklamy 3D digital signage zostaną wprowadzone w Multikinie już 9 lipca, w dniu premiery filmu „Shrek 3D”. Jako pierwsze w nowym formacie będą emitowane spoty telewizji „n” prezentujące specjalny pilot dla dzieci chroniący je przed nieodpowiednimi treściami.
Dołącz do dyskusji: Multikino wprowadza reklamy 3D digital signage