MTV Networks Polska i At Media badają gust reklamowy młodzieży
Rozpoczyna się drugi etap konkursu Spoters 2008, w którym Interaktywny Instytut Badań Rynkowych zbada preferencje spotów reklamowych wśród młodzieży. W pierwszym fazie do konkursu zgłoszonych zostało ponad 130 spotów.
Spośród nich, reprezentatywna grupa młodych ludzi w wieku 13-29 nominowała swoje typy w pięciu konkursowych kategoriach.
Statuetki Spoters 2008 - dla najbardziej lubianych spotów reklamowych - przyznają widzowie stacji MTV Polska i Viva Polska w internetowym głosowaniu. Na nominowane spoty w każdej z kategorii można głosować na stronie projektu - www.spoters.pl. Spot reklamowy, który zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma Grand Prix. Wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej gali 26 listopada br.
Plebiscyt Spoters 2008 jest promowany na antenie młodzieżowych kanałów MTVNP oraz w serwisach www.mtv.pl i www.viva-tv.pl.
Dołącz do dyskusji: MTV Networks Polska i At Media badają gust reklamowy młodzieży