MTV kręci „Warsaw Shore - Summer Camp”. Paweł Cattaneo znika z programu
MTV Polska pod koniec lipca br. rozpocznie zdjęcia do programu „Warsaw Shore - Summer Camp”, w którym bohaterowie reality-show spędzać będą czas nad polskim morzem. Nie będzie w nim Pawła Cattaneo, z którym stacja zakończyła współpracę.
- Trzeci sezon przygód szalonych imprezowiczów zanotował bardzo dobre wyniki oglądalności zarówno na antenie, jak i na platformie MTV Play, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuowanie formatu w wakacje - mówi Daniel Reszka, wiceprezes VIMN Polska odpowiedzialny za marketing i produkt.
W programie „Warsaw Shore - Summer Camp” widzowie zobaczą jak uczestnicy „Warsaw Shore” spędzają czas nad polskim wybrzeżem, bawiąc się w tamtejszych klubach. - Dzięki temu ekipowicze i ich fani będą mieli szanse na jeszcze bliższe relacje, na jeszcze większą interakcje, co mamy nadzieje spowoduje ze program będzie jeszcze bardziej dynamiczny i ciekawy - dodaje Reszka.
Wakacyjny cykl kręcony będzie przez blisko trzy tygodnie. Wystąpić mają w nim uczestnicy trzeciej edycji „Warsaw Shore”, czyli Alan Kwieciński, Anna „Mała” Aleksandrzak, Anna Ryśnik, Damian Zduńczyk, Ewelina Kubiak, Magda Pyznar i Wojciech Gola. W letniej odsłonie formatu nie pojawi się natomiast Paweł Cattaneo, występujący w reality-show od pierwszej edycji.
- To była dla nas trudna decyzja - przyznaje Jerzy Dzięgielewski, dyrektor ds. portfolio i produktu w VIMN Polska - Członkowie ekipy są dla siebie jak rodzina - czasami się kłócą, czasami są na siebie źli, czasami ktoś przesadzi i dostaje drugą szansę. Zdarza się też tak, że sprawy idą za daleko i ciężko jest dojść do porozumienia. W takich chwilach dalsza współpraca nie przynosi już owoców ani jednej, ani drugiej stronie. Dlatego postanowiliśmy zrezygnować ze współpracy z Pawłem - dodaje Dzięgielewski. Nie podaje on jednak dokładnych przyczyn tej decyzji.
MTV Polska zdecydowało o likwidacji oficjalnego profilu Pawła Cattaneo na Facebooku, chociaż pojawi się on jeszcze w drugiej części trzeciej edycji „Warsaw Shore” - jej sześć odcinków kanał będzie emitować od września br. po zakończeniu nadawania cyklu „Warsaw Shore - Oglądaj z Trybsonami”.
Natomiast program „Warsaw Shore - Summer Camp” wejdzie na antenę MTV w październiku br. Wiadomo, że za jego produkcję nie będzie odpowiadać Golden Media Polska, ale stacja nie podaje jeszcze, jaki będzie producent wykonawczy.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że pierwszą część trzeciej serii „Warsaw Shore”, emitowaną od kwietnia do czerwca br., oglądało w MTV Polska średnio 101 tys. widzów, co przełożyło się na 1,25 proc. udziału w grupie 4+ i 2,15 proc. w grupie 16-49 (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: MTV kręci „Warsaw Shore - Summer Camp”. Paweł Cattaneo znika z programu