„Mój Kucyk Pony” nowym liderem wśród magazynów dziecięcych. Tylko „Księżniczka” na plusie
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Mój Kucyk Pony”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 43 593 egz. W porównaniu do kwietnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 7,96 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak trzeci.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce spadły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 40 906 egz., niższym o 24,53 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w rankingu.
Podium uzupełnia „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada), który rok wcześniej był drugi. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 39 160 egz., po spadku o 21,33 proc.
Piąte miejsce zajęła „Księżniczka” (Egmont Polska), której wynik zwiększył się o 0,39 proc. do 34 642 egz. - to z kolei był jedyny wzrost w zestawieniu.
ZKDP |
kwiecień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Mój Kucyk Pony |
58 990 |
43 593 |
43 593 |
55 000 |
47 364 |
47 364 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
40 906 |
40 906 |
75 000 |
54 199 |
54 199 |
Scooby - Doo! |
74 972 |
40 312 |
39 160 |
79 540 |
49 779 |
49 779 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
49 593 |
35 199 |
35 199 |
55 420 |
40 982 |
40 982 |
Księżniczka |
55 000 |
34 642 |
34 642 |
55 000 |
34 508 |
34 508 |
Lego Friends. Magazyn |
49 915 |
28 055 |
28 055 |
- |
- |
- |
Magazyn MiniMini |
39 998 |
24 349 |
24 349 |
42 941 |
24 939 |
24 939 |
Kubuś i Przyjaciele |
38 000 |
23 150 |
23 150 |
48 000 |
24 643 |
24 643 |
Auta |
40 000 |
23 020 |
23 020 |
48 000 |
23 062 |
23 062 |
W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 48 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Księżniczka” - było to 19,44 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Mój Kucyk Pony |
58 990 |
43 593 |
43 593 |
58 000 |
38 686 |
38 686 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
40 906 |
40 906 |
70 000 |
44 345 |
44 345 |
Scooby - Doo! |
74 972 |
40 312 |
39 160 |
74 939 |
41 696 |
40 740 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
49 593 |
35 199 |
35 199 |
50 000 |
34 739 |
34 739 |
Księżniczka |
55 000 |
34 642 |
34 642 |
55 180 |
43 003 |
43 003 |
Lego Friends. Magazyn |
49 915 |
28 055 |
28 055 |
49 812 |
33 536 |
33 236 |
Magazyn MiniMini |
39 998 |
24 349 |
24 349 |
- |
- |
- |
Kubuś i Przyjaciele |
38 000 |
23 150 |
23 150 |
38 600 |
15 642 |
15 642 |
Auta |
40 000 |
23 020 |
23 020 |
40 150 |
22 728 |
22 728 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Mój Kucyk Pony” nowym liderem wśród magazynów dziecięcych. Tylko „Księżniczka” na plusie