SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mobilni użytkownicy chcą darmowych treści

Posiadacze telefonów komórkowych są skłonni do korzystania z mobilnych multimediów, o ile ich koszt jest niski albo żaden.

Ponad połowa mobilnych użytkowników na świecie wyraża chęć przekazywania mobilnych reklam innym użytkownikom w zamian za różnego rodzaju bonusy - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy 3ple-Media.

Najwyższy wskaźnik zanotowano w przypadku darmowych smsów, za które 40 procent badanych zgodziłoby się na przekazywanie reklam innym użytkownikom. Za darmowe minuty zrobiłoby to 34 procent, a za darmowe pobranie piosenki 29 procent respondentów.

Z badania 3ple-media wynika też, że aż dla 96 procent respondentów wiadomości otrzymywane na komórkę od firm są spamem. Rzadziej z takim odbiorem spotykają się wiadomości wysyłane przez operatorów, które za spam uważa 59 procent respondentów.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Mobilni użytkownicy chcą darmowych treści

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl