Mobilni użytkownicy chcą darmowych treści
Posiadacze telefonów komórkowych są skłonni do korzystania z mobilnych multimediów, o ile ich koszt jest niski albo żaden.
Ponad połowa mobilnych użytkowników na świecie wyraża chęć przekazywania mobilnych reklam innym użytkownikom w zamian za różnego rodzaju bonusy - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy 3ple-Media.
Najwyższy wskaźnik zanotowano w przypadku darmowych smsów, za które 40 procent badanych zgodziłoby się na przekazywanie reklam innym użytkownikom. Za darmowe minuty zrobiłoby to 34 procent, a za darmowe pobranie piosenki 29 procent respondentów.
Z badania 3ple-media wynika też, że aż dla 96 procent respondentów wiadomości otrzymywane na komórkę od firm są spamem. Rzadziej z takim odbiorem spotykają się wiadomości wysyłane przez operatorów, które za spam uważa 59 procent respondentów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mobilni użytkownicy chcą darmowych treści