Młodzi ludzie oglądają mniej telewizji
Młodzi Amerykanie coraz mniej swojego czasu spędzają przed telewizorem.
Z raportu firmy Deloitte wynika, że mieszkańcy USA w wieku od 14 do 25 lat przeznaczają na oglądanie telewizji średnio tylko 10,5 godziny tygodniowo - informuje serwis Mediaweek.
Dla porównania, w przypadku osób w wieku od 26 do 42 lat średnia ta wyniosła 15,1 godziny, w wieku od 43 do 61 lat 19,2 godziny, a w wieku od 62 do 75 lat 21,5 godziny.
Jednocześnie raport wykazuje, że konsumenci z najmłodszej grupy wiekowej generalnie spędzają najwięcej czasu w kontakcie z mediami, a braki w oglądaniu telewizji nadrabiają graniem w gry wideo, słuchaniem muzyki i korzystaniem z internetu.
Z raportu Deloitte wynika również, że dla Amerykanów najbardziej wpływowym medium reklamowym cały czas pozostaje telewizja, która wyprzedza czasopisma, internet, prasę codzienną, radio oraz billboardy.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Młodzi ludzie oglądają mniej telewizji