Misyjny “Poziom 2.0” ma tylko 190 tys. widzów
Nadawany popołudniami w Dwójce nowy, adresowany dla młodzieży program “Poziom 2.0”, po ponad trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 187 tys. widzów. To wielokrotnie mniej niż osiągają w tym czasie konkurenci TVP 2.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średni udział TVP 2 w czasie emisji magazynu w okresie od 19 września do 10 października br. wyniósł 2,61 proc. w grupie wszystkich widzów i 2,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Dotąd najchętniej oglądany był odcinek z 22 września br., który obejrzało 260 tys. widzów, zaś najmniej osób zgromadziło przed ekranami wydanie pokazane 28 września (177 tys.).
W czasie emisji programu (dni powszednie 16.15), TVP 2 przegrywa bardzo zdecydowanie z konkurencją, nadającą jednak głównie pozycje komercyjne. Liderem jest Polsat z udziałem na poziomie 21,71 proc., emitujący w tym czasie “Interwencję”, docu-crime “Malanowski i partnerzy” oraz telenowelę dokumentalną “Dlaczego ja?”. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (20,85 proc., “Moda na sukces”, “Euroexpress”, “Teleexrpress”; ), a trzecia jest stacja TVN (18,61 proc., “Rozmowy w toku”, programy typu court-show).
Rok wcześniej w tym paśmie Dwójka notowała nieco lepsze wyniki - miała bowiem 460 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 5,86 proc. i 5,82 proc.
“Poziom 2.0”, mimo iż adresowany jest adresowany jest do młodzieży, oglądają najchętniej widzowie po 60. roku życia (stanowią jedną trzecią widowni), sporo popularnością cieszy się on też wśród pięćdziesięciolatków i osób między 35. a 39. rokiem życia. Magazyn przyciąga głównie kobiety i widzów ze wsi, małych i średnich miast.
Program “Poziom 2.0” to interaktywny magazyn kulturalno-edukacyjny. Znaleźć w nim można rozmowy na różne tematy czy prezentacje filmów nagranych telefonem komórkowym przez widzów. Program na zmianę prowadzą Janek Szlagowski, Karolina Rogozińska, Weronika Wawrzkowicz, Maciek Musiał , Justyna Dżbik oraz Kamil Franczak.
Widownia “Poziomu 2.0” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
19-09-2011 | 255 378 | 3,26% | 3,21% |
20-09-2011 | 205 247 | 2,68% | 3,17% |
21-09-2011 | 129 302 | 1,98% | 2,39% |
22-09-2011 | 260 033 | 3,58% | 3,46% |
23-09-2011 | 148 289 | 2,07% | 2,30% |
26-09-2011 | 222 936 | 3,51% | 3,80% |
27-09-2011 | 188 532 | 2,73% | 2,34% |
28-09-2011 | 117 418 | 1,75% | 1,93% |
29-09-2011 | 118 283 | 1,83% | 1,67% |
30-09-2011 | 177 796 | 2,84% | 3,11% |
03-10-2011 | 122 366 | 1,79% | 1,20% |
04-10-2011 | 185 269 | 2,63% | 2,31% |
05-10-2011 | 220 223 | 2,94% | 2,58% |
06-10-2011 | 164 510 | 2,31% | 3,28% |
07-10-2011 | 229 075 | 2,83% | 3,24% |
10-10-2011 | 253 910 | 2,78% | 3,09% |
Średnia | 187 359 | 2,61% | 2,71% |
Oglądalność magazynu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 1 559 015 | 21,71% | 23,77% |
TVP 1 | 1 497 018 | 20,85% | 13,72% |
TVN | 1 336 148 | 18,61% | 17,94% |
Poziom 2.0 | 187 359 | 2,61% | 2,71% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 35,77% | 74 |
Kobiety | 64,23% | 124 | |
Wiek | 4-9 | 2,59% | 44 |
10-15 | 5,01% | 74 | |
16 - 19 | 3,70% | 66 | |
20 - 24 | 4,40% | 56 | |
25 - 29 | 4,79% | 54 | |
30 - 34 | 5,24% | 63 | |
35 - 39 | 7,88% | 107 | |
40 - 44 | 5,68% | 89 | |
45 - 49 | 6,25% | 91 | |
50 - 54 | 13,25% | 165 | |
55 - 59 | 7,91% | 102 | |
60+ | 33,28% | 165 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,45% | 108 |
< 50 tys. | 25,44% | 106 | |
50-100 tys. | 4,95% | 58 | |
100-200 tys. | 8,70% | 108 | |
> 200 tys. | 18,47% | 92 | |
Zawód | Top management | 6,33% | 73 |
Pracownicy średniego szczebla | 14,73% | 98 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 16,73% | 84 | |
Emeryci | 42,44% | 165 | |
Inni | 19,77% | 64 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 50,32% | 111 |
Średnie | 28,38% | 96 | |
Wyższe | 13,70% | 109 | |
Inne | 7,59% | 60 |
Dołącz do dyskusji: Misyjny “Poziom 2.0” ma tylko 190 tys. widzów
teraz pewnie szef dwojki zaproponuje nam program historyczny adresowany do kiboli.
Panie Dyrektorze - nie ma pan pojecia o tym czym sie pan zajmuje