SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miss Polonia promuje walkę z otyłością

"Cudów nie ma, jest medycyna" - pod takim hasłem w maju rozpoczęła się kampania promująca odchudzanie pod okiem specjalisty, której twarzą została Jadwiga Flank - Miss Polonia z roku 1994.

Jej celem jest zwrócenie uwagi na rosnący problem otyłości oraz sposoby walki z nadwagą. Akcja ma za zadanie przekonać Polki, by zamiast odchudzać się w sposób nieskuteczny stosując kolejne „diety-cud”, często niebezpieczne dla zdrowia, zaufały medycynie.

W wyniku przetargu, ogłoszonego przez firmę farmaceutyczną Abbott, obsługą kampanii zajęła się wrocławska agencja reklamy b&j. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę ATL, BTL, Event/Ambient.

     

Agencja b&j przygotowała dla Klienta kreację oraz strategię komunikacji akcji, logo oraz stronę internetową http://www.odchudzanie.org.pl/, na której zamieszczono porady specjalistów, dietetyków i psychologów, diety, kalkulatory spalania kalorii oraz forum wymiany opinii dla internautek.
Dział event/ambient agencji zorganizował w galeriach handlowych w największych polskich miastach cykl ambientów promujących zdrowy tryb żywienia; odwiedzający centra handlowe mogli zobaczyć instalację „Pokusy pod kontrolą” – w przezroczystych piramidach zamknięte na wielkie kłódki znalazły się atrapy prawdziwych „bomb kalorycznych” – tortów, pączków, hamburgerów, lodów i czekoladek z informacją o wartości kalorycznej przekąsek.

W aptekach na terenie całego kraju do przeczytania ulotki na temat zdrowego odchudzania zachęcają materiały POS - human standy z wizerunkiem Miss Polonii.

Jest to kolejny wygrany przetarg dla Abbott, agencja b&j ma już w swoim portfolio preparat Lucrin Depot.

Dołącz do dyskusji: Miss Polonia promuje walkę z otyłością

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl