Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 4,8 mln widzów
4,8 mln widzów obejrzało Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsatpokazał w sobotę 6 grudnia 2008 roku - podała stacja powołując sięna dane AGB Nielsen Media Reserach. Dzięki temu Fundacji Polsatudało się zebrać ponad 800 tys. zł.
Ta kwota w całości zostanie przekazana na leczenie irehabilitację dzieci - podopiecznych organizacji.
W ubiegłym roku średnia oglądalność "Mikołajkowego BlokuReklamowego" była wyższa i wyniosła 5,5 mln osób. Wtedy na rzeczFundacji Polsat udało się zebrać 840 tys. zł. Łącznie czterydotychczasowe edycje akcji przyniosły ponad 2,6 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 4,8 mln widzów