Michael Bridge Communication wypromuje markę Lubella
Firma Maspex rozpoczęła współpracę z agencją Michael Bridge Communication, powierzając jej obsługę public relations marki Lubella.

W ramach współpracy agencja poprowadzi aktywności dla flagowych produktów Lubelli - makaronów, mąk oraz płatków śniadaniowych.
Będzie odpowiedzialna za działania z obszaru media relations, realizację aktywności kierowanych do blogosfery oraz za wdrażanie akcji specjalnych.
Za koordynację działań odpowiada Emilia Hahn i Marta Gryglewicz, wraz z zespołem konsultantów.
Firmy nie zdradzają, w jaki sposób nawiązały współpracę (czy w wyniku przetargu, czy też rekomendacji), nie ujawniają też okresu, na jaki zawarły między sobą umowę.
Aktualnie Maspex prowadzi szerokozasięgową kampanię reklamową makaronów Lubella pod hasłem „Lubella i 1000 pomysłów”, wykorzystując w nie animację poklatkową.
Dołącz do dyskusji: Michael Bridge Communication wypromuje markę Lubella