SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Medialny Małysz

TVP pokaże Małysza, RMF zrelacjonuje a dla gazety "Fakt" Małysz będzie pisał

Dzisiaj startuje nowy sezon w skokach narciarskich. Ta jakże popularna w Polsce dyscyplina, dzięki sukcesom Adama Małysza, wzbudza ogromne zainteresowanie mediów. Masa artykułów czy to w prasie codziennej, kolorowej czy tygodnikach, codzienne relacje radiowe i telewizyjne, nie sposób nie zauważyć, że machina ruszyła.

Są media, które na "małyszomanii" zyskają najwięcej. Jednym z nich będzie TVP. Już w zeszłym sezonie skoki miały rekordowe wyniki oglądalności. Tylko konkurs olimpijski w Salt Lake City oglądało średnio 13,2 mln Polaków a konkurs w Zakopanem około 12 mln. Wszystkie wskazuje na to, że teraz będzie podobnie i znowu skoki będą najchętniej oglądanym programem telewizyjnym.

Telewizja publiczna pokaże wszystkie konkursy, ale pięć z nich (rozgrywane w Finlandii) - zostanie pokazanych z odtworzenia. Prawo do relacji "na żywo" ma Eurosport. Pozostałe konkursy PŚ także znajdą się w ofercie Eurosportu z tym, że zawody rozgrywane na terenie Niemiec i Austrii będzie można obejrzeć z opóźnieniem, podobnie jak z mistrzostwa świata w lotach narciarskich w Planicy (20-22 lutego 2004). W tym przypadku lepsza będzie TVP, która wszystkie pozostałe konkursy pokaże "na żywo".

Jeśli chodzi o radio po raz trzeci z rzędu został oficjalnym patronem medialnym Adama Małysza i kadry skoczków narciarskich zostało RMF FM. Dzięki umowie w sezonie 2003/2004 logo Radia RMF FM będzie eksponowane podczas wszystkich krajowych i zagranicznych imprez sportowych na strojach Adama Małysza oraz pozostałych członków kadry skoczków. Logo RMF FM będzie eksponowane na zasadzie wyłączności wśród innych mediów radiowych. Poza tym Radio RMF FM uzyskało pierwszeństwo w dziennikarskim dostępie do Adama Małysza i całej kadry skoczków, w szczególności poprzez zapewnienie pierwszeństwa Radia RMF FM w uzyskiwaniu komentarzy i opinii Adama Małysza, trenera i pozostałych członków polskiej reprezentacji na temat startów w krajowych i zagranicznych imprezach sportowych.

Prasowym patronem Małysza został dziennik "Fakt", który oprócz umieszczenia swojej reklamy na nartach naszego najlepszego skoczka, będzie drukował w gazecie teksty Adama Małysza.

"Dzisiaj mieliśmy trochę luzu, więc poszedłem z Robertem Mateją na mały spacer. Niestety, w okolicy, w której mieszkamy, są tylko trzy sklepiki, więc trudno było cokolwiek ciekawego znaleźć" - oto fragment tekstu dla piątkowego "Faktu" Adama Małysza.

Dołącz do dyskusji: Medialny Małysz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl