MediaCom wycofuje się z przetargu na medialny budżet Nokii
Dom mediowy MediaCom nie będzie bronił wartego 415 milionów dolarówglobalnego budżetu medialnego firmy Nokia.
Należąca do holdingu reklamowego WPP Group firma obsługuje w tymzakresie fińskiego producenta telefonów komórkowych od stycznia2006 roku. Wówczas pokonała ona dom mediowy ZenithOptimedia,którego klientem Nokia była przez wcześniejsze 10 lat.
"MediaCom postanowił nie uczestniczyć w przetargu. Nie weźmie wnim udziału także żadna inna agencja należąca do WPP bądź GroupM" -powiedział członek kierownictwa holdingu, dodając, że decyzjazostała podjęta w wyniku zbyt niskich stawek zaoferowanych przezNokię.
Według źródeł mających wiedzę o szczegółach przetargu, w walce omedialny budżet Nokii rywalizują agencje należące do holdingówOmnicom, Interpublic Group i Havas.
źródło: Brand Republic
Przetargi
Dołącz do dyskusji: MediaCom wycofuje się z przetargu na medialny budżet Nokii