Mateusz Czerwiński head of agency Galaktusa
Mateusz Czerwiński został head of agency agencji gamingowej Galaktus. To nowo powstałe stanowisko w strukturach firmy. Obowiązki Czerwińskiego w social media department przejmie Karolina Lisowska.
Nowe obowiązki Czerwińskiego polegać będą na koordynacji wszystkich działów agencji, co umożliwi firmie na jeszcze bardziej kompleksowe podejście do potrzeb zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów.
„Wierzę w to, że dotychczas zebrane doświadczenie zawodowe zaowocuje prężniejszymi działaniami agencji na nieeksploatowanych dotąd polach, pozwalając na jeszcze lepsze wyczucie rynku, dostosowanie komunikacji do stale zmieniających się trendów oraz ekspansję międzynarodową, poprzez pracę dla zagranicznych klientów szukających wspierającej ich w działaniach agencji z pogranicza PR-u i szeroko rozumianego marketingu gier wideo” - mówi cytowany w komunikacie Czerwiński.
„Cieszymy się, że Mateusz odpowiedział na nasze zapotrzebowanie i postanowił dołączyć do kierowniczego grona Galaktusa. Jesteśmy przekonani, biorąc pod uwagę jego doświadczenie na wielu polach szeroko pojętego marketingu, że jest to idealna osoba na pozycję Head of Agency. Wierzymy, że stanie się motorem napędowym do dalszego, dynamicznego rozwoju naszej firmy, stawiając czoła wszystkim wyzwaniom, które przyniesie nam nadchodząca dekada” - zaznacza Mateusz Szukajt, CEO Galaktusa.
Mariusz Grotek head of Galaktus Games
Jednocześnie Mariusz Grotek został head of Galaktus Games - wydawnictwa oraz studia planszówkowego założonego przez Galaktus dwa lata temu. Tworzy ono gry przy współpracy z firmami gamedevowymi, a w przyszłości planuje również pracę nad własnymi, autorskimi systemami. Pierwszym dużym projektem jest planszowa adaptacja globalnego hitu Green Hell, która zebrała na Kickstarterze ponad 382 tys. zł i trafi do rąk graczy w 2022 roku.
Mateusz Czerwiński jest związany z branżą reklamową i gamingową od 2010 roku. Przez ostatnie 1,5 roku zajmował w agencji Galaktus stanowisko head of Social Media Department, koordynując pracę zespołu w obszarze płatnych kampanii reklamowych, codziennej komunikacji marketingowej klientów w wybranych kanałach socialowych, kontaktów z partnerami biznesowymi oraz ustalaniu mierzalnych celów przeprowadzanych działań.
Wcześniej, pracując na różnych stanowiskach (liderskich, specjalistycznych i analitycznych) w holdingu reklamowym Dentsu Polska obsługiwał m.in. takich klientów jak Huawei, Skoda, Biedronka, Wilkinson oraz Techland. Pracował również po stronie wydawców polskich gier niezależnych, koordynując, wspierając i wdrażając w życie ustalone strategie marketingowe.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Czerwiński head of agency Galaktusa