Marta Zienkiewicz: z Buzzoole do Hill+Knowlton Strategies
Marta Zienkiewicz rozpoczęła pracę w agencji Hill+Knowlton Strategies, obejmując stanowisko social media&influencer marketing managera. Wcześniej pracowała dla włoskiej platformy Buzzoole.

Zatrudnienie Marty Zienkiewicz na stanowisku social media & influencer marketing managera związane jest z rozbudową kompetencji agencji Hill+Knowlton Strategis w obszarze komunikacji digital.
Zienkiewicz będzie odpowiadać za wdrożenie strategii współpracy z influencerami oraz za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.
Poprzednio przez blisko dwa lata pracowała dla włoskiej platformy influencer marketingu Buzzoole. Zajmowała się m.in. planowaniem i realizacją kampanii w social media oraz tworzeniem długotrwałych relacji z międzynarodowymi influencerami. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Ogilvy Action i Kore Konnektiv.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej) oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów).
Dołącz do dyskusji: Marta Zienkiewicz: z Buzzoole do Hill+Knowlton Strategies