Marta Prechtlova nową dyrektor marketingu GSK w Polsce
Marta Prechtlova, poprzednio marketing manager GSK w Czechach i na Słowacji, dołączyła do zespołu GSK Consumer Healthcare Polska jako dyrektor marketingu oraz członek polskiego zespołu zarządzającego. Zastąpiła Katarzynę Jezierską.
W swojej roli, kieruje pracą zespołu marketingu, zarządzając portfolio marek GSK w różnych kategoriach produktowych. Prechtlova odpowiada również za współpracę z regionalnym zespołem marketingu CEE oraz globalnymi zespołami kategorii produktowych GSK.
Marta Prechtlova dołączyła do GSK w 2012 roku. Od tego czasu pełniła wiele funkcji marketingowych w zespole Czech i Słowacji, odpowiadając za różne kategorie produktów. To pozwoliło jej zdobyć doświadczenie zarówno w kanale aptecznym, jak i w rynku masowym. Krótko przed fuzją z firmą Novartis, pracowała także w regionalnym zespole marketingu CEE, odpowiadając za marki Zovirax i Flixonase. Przed dołączeniem do GSK, zdobywała doświadczenie w zespołach marketingowych w firmach L’Oréal, Reckitt Benckiser i Avon Cosmetics.
Na stanowisku dyrektora marketingu polskiego oddziału GSK zastąpiła Katarzynę Jezierską, która została szefową marketingu Visa w Europie Środkowej i Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: Marta Prechtlova nową dyrektor marketingu GSK w Polsce