Marta Paleczna: z Grayling Polska do Weber Shandwick
Do zespołu agencji Weber Shandwick w Polsce dołączyła Marta Paleczna, obejmując stanowisko dyrektora komunikacji marketingowej. Ostatnio podobną funkcję pełniła w Grayling Polska.
Do obowiązków Palecznej w Weber Shandwick, będzie należał nadzór nad pracami i rozwój zespołu konsumenckiego, projektowanie i realizacja dedykowanych kampanii komunikacyjnych, opierających się w zależności od potrzeb klienta o podstawowe działania PR, poprzez zaawansowane kampanie po kompleksowe rozwiązania wykorzystujące różne narzędzia PR i ePR oraz promocję, a także zarządzanie wizerunkiem marki (brand management). Będzie raportowała bezpośrednio do dyrektor zarządzającej agencji w Polsce, Agnieszki Dziedzic.
Marta Paleczna ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży public relations, specjalizuje się w prowadzeniu międzynarodowych, ogólnopolskich i ponadregionalnych kampanii wykorzystujących różne narzędzia PR i marketing, w tym działania promocyjno-reklamowe w Polsce i na wielu rynkach, zarówno dla sektora publicznego jak i firm komercyjnych.
Przed dołączeniem do zespołu Weber Shandwick, była dyrektorem marketingu i komunikacji w Grayling Polska. Pracowała tam od 2010 roku. Wcześniej natomiast związana była Mmd Corporate Public Affairs&Public Relations Consultants, gdzie pracowała jako senior account manager.
Dołącz do dyskusji: Marta Paleczna: z Grayling Polska do Weber Shandwick