Marta Najbert-Sykulska global marketing directorem w OTCF
Marta Najbert-Sykulska objęła nowo utworzone stanowisko global marketing directora w spółce OTCF, właściciela marki 4F.
Marta Najbert-Sykulska

Najbert-Sykulska będzie odpowiedzialna za tworzenie i implementację strategii marketingowej w Polsce i rynkach zewnętrznych.
Do OTCF przeszła z Pandory, gdzie pracowała 9 lat (ostatnio jako wiceprezes ds. marketingu). Odpowiadała tam za ekspansję marki na ponad 30. rynkach w Europie Centralno-Wschodniej, Bliskim Wschodzie oraz Azji.
Doświadczenie zawodowe gromadziła także w L'Oreal i Universum.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (psychologia), studiowała na Uniwersytecie Jagiellońskim i Harvardzie.
OTCF w swoim portfolio posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Marta Najbert-Sykulska global marketing directorem w OTCF