Marketingowy maraton RemaDays 2005 kusi ceną
32 wykłady, 12 paneli dyskusyjnych, 30 prelekcji, 200 stoisk wystawienniczych – to wszystko już wkrótce będzie można obejrzeć podczas Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy Remadays 2005r. za 25 zł dziennie
Do zakupu karty wstępu po promocyjnej cenie uprawnia zalogowanie się na stronie www.remadays.com lub okazanie jednego ze specjalnych ogłoszeń, publikowanych na łamach patronów mediowych.
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbędą się w dniach 22-24 marca 2005 w obiekcie EXPO XXI w Warszawie. Wśród mediów, które objęły wydarzenie patronatem znalazły się m.in. Gazeta Wyborcza, Polska Agencja Prasowa, Radio Pin, Businessman Magazine, Wirtualna Polska czy Wirtualnemedia.pl.
Inne
Dołącz do dyskusji: Marketingowy maraton RemaDays 2005 kusi ceną