Mariusz Wyglądała w MTV Networks Polska
Mariusz Wyglądała objął nowo powstałe stanowisko head of commercial development and analysis w pionie komercyjnym MTV Networks Polska.
Wyglądała będzie odpowiadał za przygotowania do negocjacji handlowych, wsparcie dla zespołów pionu komercyjnego w zakresie identyfikacji źródeł i rozwoju przychodów, wsparcie przy opracowywaniu i wdrażaniu strategicznych projektów działów Marketing Partnerships, Commercial Partnerships oraz działu dystrybucji, a także za rozwój projektów analitycznych w regionie obejmującym Polskę, Ukrainę oraz kraje nadbałtyckie. Dodatkowo będzie współuczestniczył w projektach ponadregionalnych o szerszym zakresie terytorialnym.
W strukturach MTV Networks Polska Wyglądała podlega bezpośrednio Maciejowi Kutakowi, wiceprezesowi ds. komercyjnych.
Mariusz Wyglądała przez ostatnie trzy lata odpowiadał za analizy negocjacyjne z domami mediowymi w grupie Bauer. Wcześniej pracował w Agorze i w dzienniku “Metropol”.
Utworzenie przez spółkę w lutym br. pionu komercyjnego wiąże się z oferowaniem takich działań jak licencja marek, udział w produkcjach lokalnych, tworzenie kontentu z klientem, co-branding produktów czy programy BTL (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Mariusz Wyglądała w MTV Networks Polska