Mariusz Spisz awansował w Multikinie
Mariusz Spisz od lipca br. awansował na stanowisko dyrektora ds.sprzedaży i marketingu w Multikinie S.A. To nowa funkcja wstrukturze firmy.
Spiszowi podlegają teraz cztery działy przychodowe: marketing ibary kinowe (za nie odpowiadał już wcześniej), a także biuroreklamy i sprzedaż korporacyjna. - Zamierzam uzyskać i wykorzystaćsynergię wynikającą ze współpracy tych czterech działów, dziękiczemu klient (zarówno indywidualny jak i korporacyjny) otrzymazupełnie nową ofertę zintegrowaną, dostosowaną do jego potrzeb -deklaruje nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Mariusz Spisz dotychczas pracował w Multikiniejako dyrektor marketingu. Wcześniej był w spółce kierownikiem ds.projektów specjalnych, a także dyrektorem kompleksu kinowego.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Mariusz Spisz awansował w Multikinie