Marcin Mroczek i Andrzej Błachut: z Ogilvy&Mather do Havas Warsaw
Pracujący jako team kreatywny Marcin Mroczek Andrzej Błachut dołączyli do zespołu agencji reklamowej Havas Warsaw. Wcześniej byli związani m.in. z agencjami Ogilvy&Mather, Scholz&Friends Warszawa, 303, Team One i G7.

W Havas Warsaw Mroczek objął funkcję dyrektora kreatywnego, a Błachut - senior art directora.
Jako team kreatywny obaj pracują od 10 lat. Poprzednio przez prawie dwa lata byli związani z Ogilvy&Mather, Mroczek pełnił tam funkcję zastępcy dyrektora kreatywnego, a Błachut - senior art directora.
Wcześniej pracowali m.in. w Havas Worldwide Warsaw, G7, TeamOne i 303. Przygotowywali akcje reklamowe m.in. dla Polkomtela („Gatunki Filmowe” dla Simplusa, „The Czasoumilacze” dla Plus, kampanie wprowadzające oferty 36i6 i Plush), PTC („Wajcha w dół” dla Heyah, „Takie rzeczy tylko w Erze”) i Orange Polska (nju mobile, Orange), a także dla marek IKEA, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy Nestea.
Za swoje prace otrzymali m.in. nagrody w konkursach KTR (za kampanie Heyah, 7 Days czy 36i6), Effie i Cannes Lions (za kampanie Simplusa).
Dołącz do dyskusji: Marcin Mroczek i Andrzej Błachut: z Ogilvy&Mather do Havas Warsaw