Marcin Kowalczyk zrezygnował z zarządzania agencją ComPress
Marcin Kowalczyk złożył wczoraj do zarządu ComPress rezygnację z pełnienia funkcji prezesa agencji - podano w komunikacie giełdowym.
Marcin Kowalczyk był prezesem zarządu ComPressu od lipca ubiegłego roku. Zastąpił Piotra Łyska, który objął fotel prezesa e-Kiosku (większościowym udziałowcem obu firm jest Gremi Media).
Z grupą Gremi Media Kowalczyk związany był od 2007 roku. Jako dyrektor generalny ds. komercyjnych firmy odpowiadał za wszystkie działy sprzedażowe. Wcześniej jako group head of digital przez trzy lata odpowiadał za cyfrową transformację grupy, platformy, cyfrowe przychody i sprzedaż treści. W latach 2014-2017 był też członkiem zarządu a potem prezesem spółki e-Kiosk, dystrybutora treści cyfrowych.
- Z Grupą Gremi Media byłem związany ponad dziesięć lat i był to fantastyczny czas. Miałem przyjemność pracy ze znakomitymi fachowcami. To duże szczęście trafić na ludzi otwartych na nowe inicjatywy, często niekonwencjonalne koncepcje. Doświadczenie, jakie wyniosłem z tej współpracy, jest dla mnie bezcenne. Teraz chciałbym skupić się wyłącznie na przedsięwzięciach, których główną osią jest digital. Mam kilka interesujących projektów, w które zamierzam się zaangażować - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Kowalczyk.
W komunikacie do akcjonariuszy nie podano powodów rezygnacji Kowalczyka. Nie wskazano także osoby, która go zastąpi.
Przychody sprzedażowe agencji ComPress w 2017 roku zmalały z 1,89 do 1,28 mln zł. Strata netto spółki zmniejszyła się z 610 do 198 tys. zł, a strata netto - z 629 do 197 tys. zł. Natomiast rentowność sprzedaży wzrosła z 56,3 proc. w 2016 roku do 70,5 proc. w 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Marcin Kowalczyk zrezygnował z zarządzania agencją ComPress