Marcin Art: z Burda Media do 38PR & Content Communication
Do zespołu Grupy 38PR & Content Communication dołączył Marcin Art, obejmując stanowisko dyrektora ds. sprzedaży. Ostatnio związany był z wydawnictwem Burda Media.
Art w 38PR & Content Communication odpowiada za działania sprzedażowe w obszarze usług świadczonych przez poszczególne spółki grupy: 38media, 38PR, 38digital i 38production.
Od 2005 roku Marcin Art pracował w TVN. W 2011 roku przeszedł do branży wydawnictw prasowych: najpierw pracował w G+J Polska, a potem Burda Media. W tej drugiej firmie odpowiadał za pozyskiwanie partnerów do współpracy oraz realizację budżetów w segmencie poradników.
W Grupie 38PR & Content Communication działaniami sprzedażowymi zajmują się także Aneta Rybus jako new business director oraz Rafał Taranowski na stanowisku dyrektora ds. mediów.
Dołącz do dyskusji: Marcin Art: z Burda Media do 38PR & Content Communication