"Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem
Początkowe odcinki trzeciej edycji "Mam talent!" śledziło mniej widzów niż start drugiej odsłony show, pokazywanej rok temu. Mimo tego spadku, TVN w trakcie emisji programu nie daje szans konkurencji.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia “Mam talent 3” po trzech odcinkach to 4,54 mln osób przy udziale wynoszącym 31,92 proc. w grupie 4+ i aż 36,78 proc. w grupie 16-49. To mniej niż rok temu, gdy trzy pierwsze wydania drugiej edycji tego show, miały średnio 4,82 mln widzów, a udział TVN wynosił odpowiednio 32,91 proc. i 39,8 proc. (program ruszył we wrześniu ub.r. tydzien później).
Widownia obecnej serii 'Mam talent' rośnie jednak z odcinka na odcinek – pierwszy zgromadził przed odbiornikami 4,2 mln oglądających, a trzeci już - 4,86 mln
W czasie nadawania programu TVN zdecydowanie dystansuje konkurencję. Drugą pozycję zajmuje w tym czasie TVP 1 z 18,50 proc. udziału, nadająca „Sport”, „Pogodę”, filmy fabularne i festiwal w Opolu. Trzeci jest Polsat (filmy, ,“KSW 14”;14,05 proc.), a czwarta – TVP 2 („Sabat czarownic”, „U Pana Boga w ogródku”, „Laskowik & Malicki”, film; 13,54 proc.). W grupie 16-49 przewaga TVN-u nad Jedynką, której udział to 16,53 proc., jest jeszcze większa i wynosi aż ponad 20 pkt. proc.
Dane pokazują, że show oglądają głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, ludzie mieszkający w miastach oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność trzeciej edycji “Mam talent!" odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
04-09-2010 | 4 200 991 | 31,51% | 37,72% |
11-09-2010 | 4 558 528 | 32,07% | 36,45% |
18-09-2010 | 4 859 666 | 32,15% | 36,27% |
Średnia | 4 538 753 | 31,92% | 36,78% |
Widownia konkurencji w czasie emisji show
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN – Mam talent! | 4 538 753 | 31,92% | 36,78% |
TVP 1 | 2 637 368 | 18,50% | 16,53% |
Polsat | 2 002 616 | 14,05% | 16,07% |
TVP 2 | 1 930 262 | 13,54% | 10,97% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 39,75% | 83 |
Kobiety | 60,25% | 116 | |
Wiek | 4-9 | 2,65% | 44 |
10-15 | 6,26% | 89 | |
16 - 19 | 3,57% | 62 | |
20 - 24 | 4,63% | 57 | |
25 - 29 | 7,98% | 90 | |
30 - 34 | 10,62% | 130 | |
35 - 39 | 8,87% | 125 | |
40 - 44 | 6,91% | 107 | |
45 - 49 | 7,23% | 102 | |
50 - 54 | 9,59% | 116 | |
55 - 59 | 10,27% | 135 | |
60+ | 21,42% | 110 | |
Wlk. miasta | Wieś | 30,64% | 79 |
< 50 tys. | 25,11% | 104 | |
50-100 tys. | 10,29% | 120 | |
100-200 tys. | 10,10% | 126 | |
> 200 tys. | 23,86% | 117 | |
Zawód | Top management | 8,73% | 112 |
Pracownicy średniego szczebla | 19,77% | 136 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,47% | 101 | |
Emeryci | 27,69% | 111 | |
Inni | 23,34% | 72 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 44,89% | 98 |
Średnie | 32,96% | 111 | |
Wyższe | 13,24% | 116 | |
Inne | 8,91% | 69 |
Dołącz do dyskusji: "Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem