Małgorzata Lubelska dyrektorem marketingu Grupy Żywiec
Małgorzata Lubelska obejmie stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Żywiec. Wcześniej przez ponad 15 lat pracowała w Pepsi Co.
Jako dyrektor marketingu w Grupie Żywiec Małgorzata Lubelska będzie odpowiadać za dalsze wzmacnianie i rozwój portfolio wszystkich marek piwnych należących do firmy. – Od dwóch lat polski rynek piwa już się nie rozwija, co powoduje, że walka o konsumenta staje się coraz trudniejsza, a konsumenci potrzebują nowości, które spełnią ich zmieniające się potrzeby – opisuje Xavier Belison, prezes zarządu Grupy Żywiec. – Z uwagi na ilość i zakres marketingowych aktywności, najbliższe lata mogą być przełomowe dla Grupy Żywiec i naszych silnych marek. Dlatego potrzebujemy osoby o wyróżniającym się podejściu i wieloletnim doświadczeniu w marketingu zdobytym na silnie konkurencyjnych rynkach – argumentuje.
>>> Grupa Żywiec tworzy Centrum Obsługi Klienta. W Katowicach zatrudni ponad 250 osób
Lubelska będzie pracować w Grupie Żywiec od początku sierpnia. Do tego czasu nadzór nad realizacją strategii marketingowej firmy będzie sprawował Xavier Belison. Poprzednio funkcję dyrektora marketingu Grupy Żywiec pełnił Maciej Mitoraj, który z końcem kwietnia odszedł z firmy.
>>> Grupa Żywiec: czeka nas stagnacja na rynku piwa z powodu wyższych cen
Małgorzata Lubelska przez ostatnie 17 lat zajmowała kluczowe stanowiska w działach marketingu polskich i międzynarodowych struktur Pepsi Co. W latach 1999-2006 zajmowała stanowisko dyrektora marketingu Frito Lay na Europę Środkową, na którym opracowała i wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos. Natomiast Od 2009 była dyrektorem marketingu w firmie Lebedyansky, największym producencie soków i napojów owocowych w Rosji należącym do Pepsi Co. W ciągu ostatnich dwóch lat opracowała i wdrożyła nową strategię dla portfela marek, stworzyła nowe kampanie reklamowe dla wszystkich wspieranych brandów, wprowadziła na rynek unikalne w Rosji i dla PepsiCo opakowanie elopak slim curve dla marki Tonus oraz wdrożyła korporacyjny system zarządzania projektami. Studia ukończył na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Szkole Głównej Handlowej oraz University of Minnesota (MBA).
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Lubelska dyrektorem marketingu Grupy Żywiec