Makro promocja i Happy Days z NESCAFE
Nowości z MRM Momentum
Przygotowany mechanizm uwzględniał specyfikę grupy docelowej jaką stanowią klienci hurtowi zaopatrujący się w sklepach sieci Makro. Specjalnie pod ich kątem została opracowana mapa nagród, które mogli otrzymywać w zależności od ilości zakupionych opakowań zbiorczych. Promocja moderowana jest przez 20 ekip zachęcających do zakupu i informujących o zaletach produktu. Dodatkowym wsparciem są plakaty informacyjne umieszczane w strategicznych miejscach hal.
Happy Days NESCAFE
Czerwiec to dla wielu studentów ciężki okres sesji. Nauka po nocach, egzamin za egzaminem. W tym czasie najlepszym przyjacielem jest oczywiście kawa. Aby uprzyjemnić chwile spędzone nad książką, agencja MRM Momentum przygotowała dla NESCAFE wyjątkową promocję skierowana właśnie do studentów.
W szczęśliwe dni - poniedziałki i piątki, każdy student kupując kawę NESCAFE w automacie umieszczonym na uczelni lub w akademiku dostawał sympatyczną niespodziankę.
Były to naklejki wzorowane na "wlepkach" - prosta oszczędna grafika połączona z przewrotnym tekstem, np. Pacyfa "Kawa do pokoju". Wszystkie nawiązują do kultury młodzieżowej i pokazują NESCAFE jako kawę nierozerwalnie z nią związaną. 8 rodzajów naklejek łączących kawę z różnymi symbolami z pewnością ozdobi nie jeden plecak, zeszyt lub... pokój w akademiku.
Studenci mogli więc każdy ciężki tydzień rozpocząć od miłej niespodzianki i równie miło zakończyć, odbierając prezent w piątkowe popołudnie. Promocja komunikowana była plakatami umieszczonymi na uczelniach i w akademikach oraz nalepkami bezpośrednio na maszynach do kawy NESCAFE.
Inne
Dołącz do dyskusji: Makro promocja i Happy Days z NESCAFE