Magdalena Sosna: z Nielsena do GfK Polonia
Magdalena Sosna objęła stanowisko marketing and communication managera w firmie badawczej GfK Polonia. Przeszła z Nielsena, gdzie zajmowała się doradztwem w zakresie PR i marketingu. W GfK zastąpiła Julię Sapocińską, która rozstała się z firmą.

Do obowiązków Sosny należy kompleksowe zarządzanie strategią marketingową i komunikacją GfK Polonia. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesu działu digtial w zakresie marketingu i komunikacji, które obejmuje planowanie, rozwój i zarządzanie innowacyjnymi wielokanałowymi kampaniami marketingowymi w celu zapoznania klientów z narzędziami oferowanymi przez GfK.
Magdalena Sosna raportuje do Agnieszki Sory, managing directora GfK.
Poprzednio - przez ponad półtora roku - pracowała w Nielsenie, gdzie odpowiadała za PR i marketing biznesu connect. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała również w agencji Partner of Promotion, TVP i na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Sosna: z Nielsena do GfK Polonia