Magazyny o zdrowiu: 'Vita' traci, zyskuje 'Samo Zdrowie'
W październiku 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników ozdrowiu adresowanych do kobiet był 'Vita' (Edipresse Polska SA) -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" wyniosła 78 555 egz. - to22,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2006 roku.
Na drugim miejscu znalazł się 'Samo Zdrowie' (HachetteFilipacchi Burda Polska) - 74 124 egz. (wzrost o 99 proc.) a natrzecim "Super Linia" (Wydawnictwo Medi Press), które sprzedało sięw liczbie 48 718 egz. (wzrost o 26 proc.).
październik | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Vita - Magazyn o Zdrowiu | 78555 | 101492 |
Samo Zdrowie | 74124 | 37108 |
Zdrowie | 48718 | 38647 |
Super Linia | 40422 | 41537 |
Żyjmy dłużej | 27482 | 28046 |
2007 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Vita - Magazyn o Zdrowiu | 78555 | 75674 |
Samo Zdrowie | 74124 | 72334 |
Zdrowie | 48718 | 47115 |
Super Linia | 40422 | 48753 |
Żyjmy dłużej | 27482 | 25212 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Magazyny o zdrowiu: 'Vita' traci, zyskuje 'Samo Zdrowie'