Magazyn 'Rodzice' w nowym layoucie i zwiększonym nakładzie
7 stycznia ukaże się odświeżone wydanie miesięcznika "Rodzice" (G+J Polska). Od wydania lutowego pismo otrzyma nowy layout oraz logo z nowym podtytułem "Rodzice małego dziecka", komunikującym fakt, iż jest to magazyn adresowany do obojga rodziców.
W piśmie pojawią się nowe tematy i rubryki; wprowadzony zostanie
m.in. nowy dział "Rodzice", poszerzone rubryki dla "Taty" oraz
"Ciąża i poród". Nowością jest cykl poradniczy o żywieniu dzieci,
sygnowany przez znaną aktorkę -Teresę Lipowską.
Zmiany dotyczą także nakładu - zostanie zwiększony do 160 tys. egz.
(dotychczas 100 tys. egz.). Obok mutacji z gadżetem edukacyjnym
(np. filmy instruktażowe, bajki dla dzieci) w cenie 6,50PLN
wprowadzona zostaje mutacja pusta w cenie 2,90PLN.
Zmiany w miesięczniku zostaną wsparte silną kampanią reklamową w telewizji (TVP1, TVN, TVN7, Polsat, Mini Mini), internecie (Kobieta.pl) i prasie - magazyny G+J (m.in. Claudia, Naj, Gala.
Zakup mediów Starcom, kreacja - dział marketingu G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: Magazyn 'Rodzice' w nowym layoucie i zwiększonym nakładzie