Maciej Marszałek za Marcina Niewiadomskiego dyrektorem marketingu Link4
Maciej Marszałek objął funkcję dyrektora marketingu w Link4, zastępując odchodzącego z firmy Marcina Niewiadomskiego. Z kolei dyrektorem departamentu e-business i sprzedaży bezpośredniej została Marta Perwenis.
Jako dyrektor marketingu Link4 Maciej Marszałek zachowa dotychczasowe obowiązki związane z zarządzaniem sprzedażą i komunikacją marketingową w internecie, a ponadto będzie odpowiedzialny za marketing tradycyjny oraz sprzedaż B2B. W firmie pracuje od 2009 roku.
Wcześniej był związany m.in. z Bankiem Millennium, gdzie zajmował się komunikacją marketingową w internecie oraz tworzeniem internetowych procesów sprzedaży takich produktów jak kredyty hipoteczne, karty kredytowe, kredyty gotówkowe, konta bankowe czy depozyty
Jest absolwentem zarządzania i marketingu ze specjalizacją psychologia w zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończył także program international management we francuskiej CERAM Sophia Antipolis.
Marta Perwenis jako dyrektor departamentu e-business i sprzedaży bezpośredniej w Link4 zajmie się całością działań internetowych i zakupem mediów wspierających sprzedaż direct. Poprzednio przez sześć lat pracowała w Liberty Direct, gdzie początkowo jako internet brand manager zajmowała się strategią wprowadzenia marki do sieci oraz rozwojem narzędzi i procesów sprzedaży i obsługi klienta online, a potem jako kierownik działu realizowała sprzedaż przez internet. Wcześniej w Banku Millennium tworzyła procesy pozyskiwania klientów w sieci.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Maciej Marszałek za Marcina Niewiadomskiego dyrektorem marketingu Link4