LoveBrands Medical realizuje projekt „Recepta na Sukces" Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical, komórka komunikacji zdrowotnej w LoveBrands Group realizuje projekt „Recepta na Sukces" dla Gedeon Richter Polska. Firma przedłużyła współpracę z agencją na kolejny rok na podstawie umowy między stronami.
Gedeon Richter jest organizatorem projektu „Recepta na sukces”. W ramach jego ósmej edycji LoveBrands Medical przygotowała koncepcję komunikacyjną opartą na haśle „Ścieżki Kariery Farmaceuty”.
Tematem przewodnim tej edycji jest kariera zawodowa studentów farmacji jako zawodu przyszłości. Założeniem kampanii jest wspieranie przyszłych farmaceutów w rozwoju i wyborze nieoczywistych ścieżek kariery zawodowej. To odpowiedź na potrzeby rynku pracy i zmieniające się potrzeby społeczeństwa.
W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za całościową realizację kampanii, w tym organizację warsztatów dla przyszłych farmaceutów, prowadzenie badań, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.
Realizacją zadań na rzecz klienta kierują Marta Domańska - dyrektor LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski - communications consultant i Martyna Gnilańska - junior communications consultant.
W ubiegłym roku LoveBrands Medical także odpowiadała za realizację tego projektu, którego celem było wsparcie studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów w czasie zmian, które wynikają z Ustawy o Zawodzie Farmaceuty.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Medical realizuje projekt „Recepta na Sukces" Gedeon Richter Polska