Lotos, adMobile i dalekie loty
Szaleństwo skoków narciarskich ogarnęło również stacje paliw LOTOS
Szaleństwo skoków narciarskich ogarnęło również stacje paliw LOTOS. 03 grudnia rozpoczął się konkurs SMSowy "Leć z LOTOSEM na finał Pucharu Świata do Norwegii". Autorem pomysłu na konkurs jest agencja adMobile. Firma zapewnia również zaplecze techniczne, dostarczając autorską platformę Mobilo™ do obsługi i analizy ruchu SMSów.
Udział w konkursie mogą wziąć osoby, które zatankują paliwo na stacji LOTOS oznaczonej banerem za kwotę minimum 50 złotych. Każda z nich otrzyma kupon konkursowy z numerem kodu, którego wysłanie SMSem umożliwia rozpoczęcie zabawy. Konkurs polega na jak najszybszym i najtrafniejszym wytypowaniu odległości, na jaką skoczy Wirtualny Mistrz, w co tygodniowych skokach Pucharu Świata. Najlepsze wyniki są przeliczane na punkty według rankingu i premiowane nagrodami. Zwycięzców konkursu czeka wyjazd na finał Pucharu Świata w Norwegii.
- Wybraliśmy adMobile ze względu na kompleksowość oferty. Oprócz usług kreatywnych, firma zapewnia nam pomoc prawną oraz zaplecze techniczne. Dzięki temu mamy poczucie bezpieczeństwa i solidne podstawy do tego, aby wierzyć w powodzenie przedsięwzięcia.- mówi Adam Augustyniak Kierownik Działu Promocji Sprzedaży LOTOS Paliwa Sp. z o.o.
Dołącz do dyskusji: Lotos, adMobile i dalekie loty