Agencja Unique One przygotowała loterię Nałęczowianki
W wyniku wygranego przetargu marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie loterii „Miej w sobie pragnienie bycia Eko”.
Ogólnopolska loteria obejmuje całą Polskę i dotyczy wody Nałęczowianka (wszystkie pojemności). Przyjmowanie zgłoszeń do loterii potrwa do 30 listopada 2020 roku. Poza tym okresem produkty promocyjne dostępne są w sprzedaży, jednak ich zakup nie uprawnia do udziału w loterii.
Zasady loterii Nałęczowianki
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić trzy dowolne produkty promocyjne i wysłać SMS pod wskazany numer, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę dzienną w postaci jednej ze 120 toreb wykonanych ze butelek z recyclingu, tygodniową – trekkingowy rower elektryczny marki Kross. Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu elektrycznego Nissan Leaf.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe na stronie internetowej, na Facebooku, w aplikacjach BLIX, Yanosik, Listonic, w telewizji oraz innych nośnikach internetowych, a także poprzez materiały POS w punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Agencja Unique One przygotowała loterię Nałęczowianki