Lojalność marek priorytetem w dobie kryzysu
W czasach kryzysu finansowego ponad połowa firm inwestuje wzwiększoną lojalność marek wśród swoich obecnych klientów.
51 procent dyrektorów ds. marketingu w firmach działających wróżnych branżach zwiększyło swoje zainteresowanie marketingiemlojalnościowym po tym jak odczuwalne zaczęły być dla nich skutkikryzysu finansowego - informuje serwis UTalkMarketing, powołującsię na badanie przeprowadzone przez agencję marketingową GyroInternational.
Natomiast żadna spośród pytanych osób nie zmniejszyła swojegozainteresowania lojalnością marki bądź programami w zakresiemarketingu lojalnościowego.
83 procent marketerów bardziej inwestuje także w budowanie lubpodtrzymanie relacji ze swoimi obecnymi klientami, a jedynie 2procent w wyniku niestabilnej sytuacji finansowej inwestuje mniej wtym obszarze.
"Pełny wpływ kryzysu dopiero zaczyna być odczuwany przez branżęmarketingową. Firmy są bardziej niż kiedykolwiek świadome znaczenialojalności marki. Zamiast szukać nowych interesów, marketerzy sąskupieni na zatrzymaniu obecnych klientów i poszerzaniu z nimizwiązków w celu zminimalizowania wpływu słabej gospodarki na ichfirmy" - skomentował wyniki badania Richard Perry z GyroInternational.
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Lojalność marek priorytetem w dobie kryzysu