Lody jem teraz
Kampania Publicisu dla lodów Cortina
Celem kampanii jest wsparcie pojawienia się na rynku nowej Cortiny. Firma Schöller zmieniła recepturę lodów i ich opakowanie. W kampanii podkreślono cechy nowej Cortiny, do których należą: mleczna czekolada z orzechami, delikatne lody i gęste nadzienie. Towarzyszy jej hasło: "Taka mała codzienna przyjemność".
Zrealizowany przez Publicis spot reklamowy przedstawia scenkę na stacji benzynowej. Główna bohaterka wsiada do samochodu, jednak nie odjeżdża spod dystrybutora. Woli najpierw zjeść kupione na stacji lody Cortina. Czekający w kolejce do tankowania kierowca nie wytrzymuje i zwraca uwagę kobiecie. Pozostali kierowcy przywołują go jednak "po dżentelmeńsku" do porządku, aby nie przeszkadzał w delektowaniu się lodem. Film w interesujący sposób łączy opowiadaną historię z prezentacją produktu.
Spot powstał w Kapsztadzie (RPA) z udziałem miejscowych aktorów. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zadrzyńskiemu, a muzykę skomponował Andrzej Smolik. Kreację opracował zespół Publicisu w składzie: Joanna Bednarkiewicz (Art. Director) i Dagmara Witek (Copywriter). Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu: 30, 15 i 10-sekundową.
Cortina to lody produkowane przez firmę Schöller należącą do koncernu Nestle. Należy do kategorii tzw. lodów impulsowych, czyli kupowanych pod wpływem chwili. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20-29 lat, mieszkający w miastach. Na polskim rynku lody te są obecne od 1995 roku.
Schöller to kolejny po Sanofi-Synthelabo, The Coca-Cola Poland Services, ESI Polska i Castorama klient, który powierzył agencji Publicis swój budżet reklamowy w 2004 r.
Inne
Dołącz do dyskusji: Lody jem teraz