SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LifeTube rusza z programem „Social Stars”. Nowe kanały 12 gwiazd internetu, w tym Janiny Bąk i Mądrej Babci

„Social Stars” to autorski program, w ramach którego sieć partnerska LifeTube (Grupa LTTM)  poprowadzi 12 nowych kanałów na YouTube dla influencerów znanych do tej pory z innych platform. Na liście są Janina Bąk „Statystycznie rzecz biorąc”, Beata „Mądra Babcia” Borucka, czy „VIP Team”. Pierwsze sześć kanałów już działa, pozostałe mają ruszyć w czerwcu.

Nowe kanały mają wypełnić niezagospodarowane jeszcze na polskim YouTube nisze tematyczne: statystyka, życie osób niewidomych, tacierzyństwo, silver tsunami czy zdrowy styl życia – to tylko część tematów, które poruszane będą na nowych kanałach. Od momentu premiery odcinki na każdym z kanałów będą pojawiały się regularnie co tydzień.

Gwiazdy sieci teraz także na YouTube dzięki "Social Stars"

W ramach programu LifeTube zapewnia twórcom niezbędny sprzęt do nagrań, oprogramowanie czy dostęp do bazy muzyki. Z każdym z autorów, specjaliści z sieci partnerskiej opracowali również indywidualną strategię, tematykę i odpowiedni youtube’owy format. Zespół zajmuje się także bieżącą optymalizacją i pozycjonowaniem treści oraz wsparciem technicznym, kreatywnym i monetyzacją.

– Nagrania, montaż, a także niezastąpione wsparcie w zakresie optymalizacji kanału – cieszę się, że mogę tu liczyć na pomoc i wiedzę LifeTube, partnera, którego doświadczenie w zakresie YouTube jest nie do przecenienia  – mówi o programie Janina Bąk, autorka książki „Statystycznie rzecz biorąc” oraz bloga Janina Daily.

Oprócz Janiny Bąk, pierwszą szóstkę nowo powstałych kanałów tworzą: Beata Borucka „Mądra Babcia” – autorka książek, bloga i telewizji internetowej dla seniorów; Piotr Kostecki, druga połowa bloga „Mum and the city” (poprowadzi kanał o tacierzyństwie); Oliwia Siwa, trenerka i promotorka zdrowego stylu życia;  Patrycja Wieja, zwyciężczyni 1. edycji programu TVN „Projekt Lady” poprowadzi kanał z ćwiczeniami w domu.

Szósty kanał tworzy „Vip Team” - znani do tej pory z TikToka Monika i Mikołaj będą pokazywać świat z perspektywy osób niewidomych poprzez vlogi, eksperymenty społeczne oraz materiały z udziałem innych influencerów.

Pozostała szóstka zostanie ogłoszona w czerwcu.

Uczestnicy „Social Stars” będą odbywali też regularne szkolenia z prowadzenia kanału na YouTube, m.in. z: moderacji, montażu wideo, dodatkowych funkcji platformy, content programmingu, otrzymają kompleksową wiedzę niezbędną do tworzenia treści atrakcyjnej dla widzów YouTube’a.