SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lifestylowa 'Kawa' pojawiła się na rynku wydawniczym

Na rynku nakładem wydawnictwa Media Editor ukazał się nowy lifestylowy dwumiesięcznik zatytułowany "Kawa". Pismo skierowane jest do mężczyzn i kobiet powyżej 25. roku życia.

- Będzie to pierwszy magazyn lifestyle'owy, w którym dojdzie do dynamicznego zderzenia różnych wymiarów codziennego życia społecznego. Będzie on także dowodem na to, że zagadnienia społeczne czerpią energię dla nowych idei nie tylko ze sfery politycznej, lecz zwracają się przede wszystkim w stronę kultury popularnej - mówi o idei tytułu jego redaktor naczelny Karol Wojciechowski, dotychczas student na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Na 132 stronach pierwszego numeru "Kawy" znaleźć można m.in. felietony Marii Czubaszek, Jerzego Kryszaka i Artura Andrusa, a także artykuły Jose Manuela Barroso i Hansa-Gerta Pötteringa. W numerze są też wywiady - m.in. z Tomaszem Karolakiem czy Kayah.

kawa

Za stworzenie konceptu magazynu oraz szatę graficzną odpowiadała grupa kreatywna Areuready Group, na której czele stoi Louis Flanigan, współtwórca pisma "Maleman".

"Kawa" ukazała się w nakładzie 10 tys. egz. i kosztuje 8,99 zł. Nabyć ją można jest w salonach Empik, Inmedio, relay, Inmedio cafe i Traffic oraz w wybranych hotelach, restauracjach i punktach usługowych na terenie całej Polski.

Wydawnictwo Media Editor w przyszłym roku planuje wydać kolejny lifestylowy tytuł.

Dołącz do dyskusji: Lifestylowa 'Kawa' pojawiła się na rynku wydawniczym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl